Rozszerzyć gwarancję na hełm LS2-tak się masz!

Förläng garantin på din LS2-hjälm – så här gör du!

Rozszerzyć gwarancję na hełm LS2-tak się masz!

My Gregmoto Chcesz, aby Twój sprzęt trwał długo - zarówno pod względem jakości, jak i bezpieczeństwa. Dlatego chcemy ci powiedzieć, że ty, którzy kupujesz Hełm LS2 Teraz mają okazję rozszerzyć gwarancję na pełne 5 lat! Wymaga to tylko prostej rejestracji - ale musi się to zdarzyć szybko.


W jaki sposób gwarancja działa na kaski LS2?

Domyślnie obowiązuje gwarancja LS2 2 lata Od daty zakupu. Obejmuje błędy produkcyjne i wady materialne. Ale w przypadku niektórych wybranych modeli możesz, rejestrując kask w środku 15 dni od daty zakupu; rozszerzyć gwarancję na 5 lat.

👉 Rejestracja odbywa się łatwo na https://ls2helmets.com/warranty
📆 Notatka! Rejestracje po 15 dniach nie są akceptowane.


Które hełmy są objęte 5-letnią gwarancją?

Oto modele, w których można przedłużyć gwarancję:

  • FF399 Valiant

  • FF900 Valiant II

  • FF313 WIOTKA

  • MX471 Xtra

  • MX470 Subverts

  • FF327 Challenger

  • FF805 Thunder

  • MX700 Subverts

  • MX701 Explorer

  • FF811 wektor II

  • MX703 Xforce

  • FF906 Advant

  • FF901 Advant X / Advant Carbon

  • FF807 Dragon

  • FF910 Advant II


Co jest objęte gwarancją?

Gwarancja dotyczy błędów materiałowych lub produkcyjnych. Jeśli coś będzie nie tak z hełmem w okresie gwarancyjnym (2-5 lat), LS2 będzie Napraw lub wymień wadliwe komponenty, aż do wartości zakupu kasku.


Co nie jest objęte?

To jest objęte nie gwarancji:

  • Normalne zużycie (np. Wyściółka, daszek, mechanizmy)

  • Uszkodzenie wypadków lub niewłaściwe użycie

  • Zmiany w kolorze P.G.A. światło słoneczne

  • Modyfikacje kasku

  • Problemy z wygodą (dopasowanie subiektywne)

  • Uszkodzenie chemikaliów, kleju lub ciepła


Jak zarejestrować kask

Aby przedłużyć gwarancję na 5 lat:

  1. Idź do: https://ls2helmets.com/warranty

  2. Dokładnie i szczerze wypełnij kartę gwarancji.

  3. Zarejestruj się w 15 dni od daty faktury.

  4. Zachowaj informacje o zakupie i gwarantują informacje.

W przypadku jakichkolwiek problemów powinieneś się do niego zwrócić dealer, w którym kupiłeś kask, tj. w Gregmoto.


Nasza wskazówka jako sprzedawca:

Zalecamy Tobie zastępuje kask po 5 latach, nawet jeśli wygląda na całość. Światło UV, pot i zużycie wpływają na zdolność ochronną materiału w czasie.


Czy masz pytania dotyczące gwarancji, czy chcesz wybrać odpowiedni hełm?
Witamy, aby skontaktować się z nami pod adresem Gregmoto.se Lub odwiedź nasz sklep w Staffanstorp.

Gregmoto - gdzie twoje bezpieczeństwo zaczyna się od odpowiedniego sprzętu.

Powiązane artykuły